Tarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı, TMO’nun 3 Haziran’da başlayan hububat alım sürecinde ilk ödemeleri bugün çiftçilerin hesaplarına aktardığını açıkladı.
Tarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı, Toprak Mahsulleri Ofisinin (TMO) hububat alımlarında ödemelere başladığını duyurdu. Yumaklı, 3 Haziran’da başlayan hububat alım sürecinde ilk ödemelerin çiftçilerin hesaplarına bugün aktarıldığını belirtti.
Alımlar 600 Noktaya Ulaşacak
Yumaklı, ülke genelinde 211 noktada devam eden alımların, hasat sezonunun yoğunlaşmasıyla 600 noktaya ulaşacağını ifade etti. TMO’nun kendisine getirilen ürünlerin tamamını alacağını vurgulayan Bakan, ürün bedellerinin 21’inci günden itibaren üreticilerin hesaplarına aktarılmaya devam edeceğini kaydetti.
“Çiftçimizin Emeğini Korumaya Devam Edeceğiz”
Çiftçinin emeğine dikkat çeken Yumaklı, “Çiftçimizin emeğini ve alın terini korumaya devam edeceğiz.” ifadelerini kullandı.
